Lördag?

2009-01-03 @ 14:45:38

Humör: Glad
Gjort: Ätit frukost och pluggat lite
Planer: Se på film, plugga mer och mysa med E
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att jag kommit igång och pluggat och att E ska köpa en "quicktionary-penna" till mig
Sämsta: ? Att jag borde börjat plugga tidigare?
Väder: Fint!
Dagens favoritsak: Mina nya pennor
Vill ha: Mer tid med Fny innan hon åker :(
Motto: Det blir vad du gör det till..
Dagens outfit: Myskläder!

Usch vad dagarna går fort. Jag skriver det i nästan varje inlägg nu men det är då som jag sitter och reflekterar över vad jag egentligen hinner med på dagarna och det är inte så mycket ska ni veta. Igår passade vi lillasyster och var ute på promenad. Hon är finast i världen, kolla!

Sen gick vi och hälsade på E:s föräldrar och köpte efterrätt, glass och varma bär! Mums. Efter vi alla tre ätit och spelat lite yatzy, körde vi hem lillan och stannade hos mamma på kaffe. Jag fick klagat av mig lite men mamma tyckte att jag var duktig iaf (tror jag :P). Sen åkte jag och E en sväng till SIBA, där han köpte Tv-spel och jag nya pennor, allt för att öka studiemotivationen. Sen åkte vi hem och Em-Pem kom. E åkte med killarna på "kill-fest" och Fny kom också hit och vi hade "tjej-fest". Såhär kul hade vi!  (Jag vet, jag ser helt nörd ut! Jag blir inte bra på kort!!)

Nä, nu måste jag plugga lite mer. Kommer fler bilder ikväll. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback