Lördagkväll

2009-01-24 @ 21:39:39

Hej på er,

nu sitter jag framför Tv:n och ser på brottskod: försvunnen på SVT1. Mölar i mig lakrits gör jag också. Har änna tappat choklad-suget och gått in på lakrits istället. Malaco Truly:s lakritspåsar är super goda!!

Morgonen började bra. Jag hann med det jag skulle innan jag gick till jobbet. Jag köpte biljetter till mig och E så vi kan gå på BYB den 20:e feb. Sen gick jag förbi The Body Shop och skulle bara köpa en exfoliator men eftersom allt annat jag har hemma håller på att ta slut så passade jag på att köpa ett kit som var flera 100 kronor billigare än att köpa allt var får sig. Super praktiskt!

Sen var det iväg till jobbet och var full fart från 11 till 20 så nu är jag super trött. Funderar fortfarande på om jag ska gå ut med Azra och Louise eller om jag ska stanna hemma. Hade ju tänkt vaxa benen ikväll och jag är gött trött! Det blir nog hemmakväll. Ska bli så skönt att åka hem imorgon, men det blir till att gå upp med tuppen. Ska duscha och så imorgon bitti och sen måste jag ju packa ikväll.. Det blir nog hemmakväll. Imorgon ska jag alltså hem och träffa E, ska blir sååå underbart! Vi ska åka hem till pappa och K för att träffa dem och min syster med familj. Det ser jag fram emot jätte mycket. Sen ska jag klippa mig och så på måndag, det ser jag också fram emot massor. Lägenheten ser ut som kriget men jag tänker bara lämna den som den är. Jag orkar inte mer. Kommer tillbaka på torsdagkvällen eftersom jag har skola och jobb på fredag.

Här kommer lite bilder:



Morgonens kap!




Min super goda köttfärssås och makaroner!




Kvällens underhållning.

Det var väl allt för tillfället. Kanske återkommer med ett go-natt-inlägg annars kommer det ett imorgon på tåget. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback