Lunch update

2009-01-30 @ 14:07:16

Hej på er,

nu har jag kommit hem från träningen. Skall käka lite snabbpizza och göra mig iordning för jobbet som jag ska vara på om en timma. Azra var som sagt här en sväng förut om pratade om gårdagen som spårade ut lite. Jag höll mig väl hyfsat i skinnet men alla var inte lika "duktiga" som jag. Så det blev en del skratt för oss och en del ångest för vissa andra tror jag. Dock har jag kommit fram till att alkohol verkligen inte är kul. Det finns inga fördelar egentligen. Man (jag) blir högljud, känslig, snurrig och allmänt dum i huvudet. Dessutom mår man piss dan efter också. Njae.. Därför blir det nog inte heller någon kryssning för mig, ser fram emot att ha familjen här istället. :)

Testade en annan smak på shake idag, banan. Den föll mig inte riktigt i smaken om man säger så. Jag blev illamående efteråt, så det var ingen höjdare. Men det var skönt att få träna lite Pump iaf. Imorgon blir det nog en sväng på gymmet och på söndag ser jag fram emot lite spinning tror jag.

Efter jobbet ska jag hämta resten av Ellos kläderna. Bikinin hade kommit igår. Dock med fel trosa till så den måste jag skicka tillbaka men jag tänkte vänta tills jag kollat igenom resten av kläder så fixar jag allt samtidigt i helgen. Hoppas det inte blir allt för krångligt. Är super skönt faktiskt med lite nya kläder. Ska bara fixa lite nytt vår/sommar smink så är jag redo för resten av 2009. Jag har tagit fram och fyllt i lapparna till CSN också, så de ska bara skickas in med.

Nu ska jag gå och kolla hur det går för pizzan. Hör av mig ikväll efter jobbet. Sis, om du ringer så jobbar jag mellan 15-20 och kommer inte kunna svara under den tiden.. Just so you know :)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback