Lunch

2009-01-22 @ 11:50:01

Nu har snart hela förmiddagen gått och inte mycket har hänt. Håret som stod totalt på ända imorse och verkade bli dagens flopp (finns inget värre än dåliga hår-dagar?!) la sig ändå rätt så fint tillslut, titta! Vad säger vi om det? Så skönt nu när håret håller på att växa ut igen. Förut så har jag aldrig orkat greja med det så jag har haft det kort nu sen jag gick i 8:an i stort sett (snart 6 år). Luggen har varit på massa olika sätt, och längderna har varierat men det har sällan gått nerdanför hakan. Det gör det i u för sig inte nu heller, men det är på gång :) Och det är så skönt att ha sin egen hårfärg igen. Jag har haft de flesta. Blond/orange, knallröd, kolsvart, lilasvart, mörkblond, rödbrun.. Ja, en hel del olika nyanser men det är svårt att komma i från att man alltid tillsist passar bäst i sin egen färg. Skulle dock vilja testa vit/blond. :D Just nu ser jag ut lite som snövit, fast utan läppar röda som blod. Fast det går väl snabbt att ordna om det skulle vara så! :P "Hy vit som snö, hår svart som ebenholt, läppar röda som blod..."





Här kommer dagens outfit. Svart T-shirt från Lindex, Jeanskjol från HM och strumpbyxor från Kappahl. Helt enkelt en budget-outfit. I u för sig är det inte så konstigt eftersom jag inte kommer i mina dyrare varianter än. Typ Lee-jeansen, Beckham-jeansen och Dieseljeansen. Mina ack så älskade jeans som jag vägrar att använda för tillfället. Det finns inget fulare än en "muffins-kant" hängande ut över kanten på ett par låga jeans. Nej, till sommarn säger jag bara! :D 



Sen har jag varit duktig och diskat imorse! Måste nästan lägga ut bildbevis, så dålig är jag på att diska och det vet E. Här älskling, kommer beviset!



Och lunchen är redan klar. Det blir resterna av gårdagens rotfruktssoppa och skinkmacka till. För att få in lite variation i maten hat jag lagt in två sopp-dagar (tisdag och torsdag) och en fiskdag (söndag). Så nu får vi se hur det här går. :)



Oj, vad lite det ser ut att vara. Burken är stooor, jag lovar mamma. :)

Nu ska jag äta lite och sen bär det iväg till stan en stund. Måste fixa lite grejer innan jobbet.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du är lika söt nu som du alltid har varit, om inte tom sötare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback