Lunchtid :)

2009-01-17 @ 12:58:49

Nu har jag städat hela lägenheten. Nu ska jag bara plocka ihop resten av julgrejerna så att de får plats i lådorna, åka ner med dem och byta sängkläder. Sen är jag klar. Vore bra om jag kunde boka en tvättid också så jag kunde få undan lite tvätt.

Har varit inne och två av fyra tågbiljetter nu, tack gode gud för SJ:s ungdomsrabatt i januari. 25 kr kostar en enkel resa. Eftersom jag inte kan närvara på K:s födelsedagsfest, eftersom jag jobbar då (typiskt) och inte riktigt ligger på chefens plussida samtidigt som det är typ den enda tiden jag har i januari och jag besperat behöver pengarna så blir det en resa hem mellan måndag och onsdag. En såndär snabb en, men det får gå.

Dock är "allting" överbelastat och de två sista biljetterna vill säg inte riktigt och det stör mig som...

Ska äta lite lunch nu snart, försöka med biljetterna igen och sätta igång med EU-arbetet. Wish me luck :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback