Måndagkväll :)

2009-01-12 @ 22:28:01

Nu vart det natten igen. Dagarna går så fort. Jag tror att det kan bero på att det fortfarande blir mörk så fort och att man håller sig sysselsatt med annat under hela tiden som "solen" är uppe. Idag har det varit super grått och rått, inte alls kul!
Förut var jag på Pumpen med Karin, hon är helt klart bäst. Men jag gillar den andra Karin och Yvonne med. Imorgon blir det lång promenad och på ondag Box tror jag, beror lite om jag får träningsvärk imorgon men just nu känns det lugnt. Det var ordentligt jobbigt för bröst, bicpes och ben, mindre för rygg, triceps, axlar och mage. Jag vet ju vilka muskler jag vill och behöver jobba på. Lite snabba träningsmål kanske?:
+ Rygg - viktig att bygga upp muskler eftersom båda mina föräldrar har problem med ryggen
+ Biceps/Triceps - för att jag är allmänt svag i dem och behöver mer styrka
+ Mage - för att det är snyggt
+ Ben/Rump - för att det är allmänt snyggt, men de muskelgrupperna tränar man ju typ alltid

Detta tänkte jag åstadkomma med Pump, som är bra styrketräning eftersom jag blir mer peppad av gruppträning. Extra gymträning med maskiner och rodd för rygg och armar. Tanken är att jag ska börja springa också ju men vädret uppmuntrade liksom inte direkt idag. Sen blir det väl lite random spinning och aerobics/step/funk/box pass sådär. OCH MASSOR MED GRÖNSAKER - BEACH 2009 HÄR KOMMER JAG! :P (haha)

Imorgon kommer jag lägga upp mina absoluta favoriter från mitt överfulla badrumsskåp. Bland annat schampoo och balsam från JOICO som gett mitt hår liv och glans igen, tillsammans med Bed Head produkter, ser precis ut som i reklamerna på Tv. Andra favoriter kommer också upp tillsammans med Fem-i-topp bland mina parfymer. Vad sägs om det? :)

Nä, nu ska jag sova. Uppdaterar mer imorgon bitti! Ciao! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback