NEEJ, jag lill inte!

2009-01-03 @ 22:52:50

Usch jag känner mig som ett litet barn. Jag vill inte att en av de absolut bästa kompisarna som finns ska åka iväg igen, i sex månader till.. Hallå, du kom just hem?! Jag har hunnit träffa dig två gånger! ÅK INTE!!!! Vi hade en underbar kväll igår alla tre, med sushi, ABBA ( här har ni tjejer, älskar er; http://www.youtube.com/watch?v=Bz4KyiSwkxY&feature=related ) och världens bästa understrykningspennor. :P Men jag ska komma och hälsa på dig baby, jag lovar, men du måste hjälpa mig med datum och så där! Jag kommer sakna dig hur mycket som helst Fny!

Em, du måste komma och hälsa på mig! Jag har träffat dig typ 2 ggr under hösten och då bor vi ändå i samma land. Det är deprimerande! Du har lovat att komma och hälsa på mig i Ks, det måste vi göra! Double trouble! :D

Älskar er, ni är bäst i världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback