Nek:en

2009-01-21 @ 16:58:38

Neken (nationalekonomin) kommer bli svååår. Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag valde MaC sista året på gymnasiet. Även om Göran bara krånglade till det mesta för mig verkar det som att lite grunder fastnade. Dock var Dinky (ja, hon heter så) inte heller så tydlig. Utbud och efterfrågan började vi med på samhällskunskapen i 6:an eller 7:an eller nått, så det var rätt så lungt MEN elasticitet var inte riktigt min grej idag? Sista halvtimman ville jag bara gå hem.. Usch! Nä, skolan var ingen höjdare idag, även om det kändes lite skönt att vara tillbaka. Kändes som att man inte behövde ha dåligt samvete för att man inte gjort någonting idag. Jag har faktiskt vara i skolan i 3 timmar och lyssnat i 2! :P

Om en halvtimma ska jag göra mig iordning för att gå till SATS och boxas lite. Har jag tur är Martina där igen, eller någon annan jag känner igen och kan boxas med. Det är så himla jobbigt om man får boxas med Per (instruktören) för då måste man slå så hårt hela tiden och det orkar inte jag.. :( Men, men.. Det löser sig. E beställde ju pulver till grabbarna och sig själv och till och med jag fick lite, så nu ska vi se om inte lilla jag kan få lite armmuskler? Haha! Nu var ju inte tanken att jag ska se ut såhär direkt:



Utan lite mer såhär: ( och JA, jag tycker att det är snyggt med armmuskler på tjejer)



För er som inte vet så föreställer bilden Jillian, en av tränarna i Biggest Loser, som förövrigt var mitt favoritprogram att äta godis eller chips till (kanske därav den växande "muffinskanten"?). Men det senaste har det varit andra bullar (höhö). Idag har jag ätit Special K och 2 Leverpastejmackor, en banan, grönsakssoppa, ett äpple och en äggmacka änsålänge. I u för sig åt jag godis igår och chips i lördags men jag jobbar på det! :P

Så nu till träningen och sen kommer lite mer reflektioner. Kanske lite om morgondagens planer på utgång? :)
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback