Ny vecka?! Vart tog helgen vägen?

2009-01-12 @ 13:16:26

Helgen gick hur fort som helst. Jobbade i och för sig 9-18 på lördagen och 11-20 på söndagen så det tog ju upp den hel del tid. Sen var jag hemma hos LIbbe, Emelie och Matte i lördagskväll. (kommer lite bilder längre ner) Det var super kul. Vi åt god mat som killarna lagade, drack lie vin och sen åkte jag och "guysen" ner till Nöjes och träffade Azra, Louise och Soting m.m. Jag lämnade dock kameran hemma eftersom jag inte ville att den skulle komma bort eller gå sönder och några allmäna vimmelbilder hittar jag inte. (någon som vet var de finns, såg ju att folk sprang runt och tog kort) :) Det var första gången jag var inne på Nöjes sen nollningen eftersom de har 20-årsgräns. Jag som fyller så sent har dock tur eftersom det kör på det året man fyller tjugo - vilket jag gör... om typ 11 månader! Sen var det jobb, jobb och mera jobb och när det bara var 15 minuter kvar tills jag slutade, gissa vem som kom förbi och beställde en liten kaffe??! Jo - min älskade E! Åh, han är bäst i världen! Han sa att han saknade mig så mycket så han åkte upp bara över kvällen. Så vi åt tacos ihop och myste fram till klockan 23 då han var tvungen och åka hem igen. Han skulle ju ändå upp och jobba 06.30 idag! :S

Sist men inte minst, imorse var det redovisning och den gick bra faktiskt! Mycket bra! Jag hade ju inte förberett mig direkt men jag kunde ju typ hela arbetet i huvudet så det löste sig. Den här kursen kanske visst kan gå vägen, om bara tentan löser sig. På tal om den måste jag snart lägga ner det här och sätta igång och plugga ordentligt, har ju inte pluggat nått sen i torsdags :S Tre dagar kvar till tentan, känns inte alls bra! :S
 
Här kommer lite bilder från middagen iaf!

 Här har vi mäster-kocken!

 Och den goda lax-thai-grytan han gjorde!

 Vi andra gjorde inte så mycket! :) Dukade...

 Men sen blev det dans och killarna visade upp sina kunskaper! :D

 Här har vi nästan alla sötnosarna!

 Såhär kul hade vi iallafall på vägen ner..

 Och sen kom min fina älskling hit igår och såhär mysig var han i sin nya tröja!!! MUMS!


Jag var nyss inne på Nöjes hemsida och BYB kommer hit den 20 februari!!! Jag och Em måste bara gå! Synd att Fny inte kom hem vecka 8 iaf då antagligen. Får tjata lite så får vi se! Det var helt underbart kul när vi tre gick på HCP när de va på Liseberg i Götet. Bästa kvällen någonsin verkligen!! En gång till, en gång till, en gång til!!!!!

 Jocke från HCS!!

Nä, nu måste jag verkligen sluta och börja plugga! Dessutom kommer snart fastighetsskötare och ska titta på min badrumslampa som jag tillslut felanmälde för typ en timma sedan. :) Hörs ikväll! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback