Oh yes!

2009-01-18 @ 19:51:45

Ibland känner jag bara att jag är såå duktig. Det enda som saknas på uppsatsen just nu är lite kladd på framsidan och en liten fortsättning på inledningen. Det fixar jag på tåget imorgon. Fasen va duktig jag känner mig nu. Det är så skönt när man kan släppa stressen över ett arbete och bara koppla av. Jag sov oroligt inatt. Drömde massa knasiga saker, vred mig hela tiden och vaknade ofta, men inatt blir det andra bullar. Jag ska varva ner i tid. Släcka ner och slappna av. Inte behövde lyssna på grannens dunk, och inte behövde bry mig om skolarbetet. Inatt ska jag sova såå gott, så jag är taggad för skola imorgon. Ska bli lite kul med ny kurs och föreläsningar igen. Ska vara där mellan 8-11 imorgon så det blir upp tidigt. Lite breakfast, fIxa håret, lite "make", najsa kläder och redo att gå. :) Låter väl bra. Lovar att lägga upp dagens outfit. Sen blir det till att komma hem, packa iordning. Diska och käka lite. Sen går tåget typ kvart i ett.
Då blir det till att åka hem och fixa födelsedagspresent till K.

Jag har gjort lite av ett val, nu när det gäller att åka hem, och det känns jätte ledsamt. E är super förkyld så jag har sagt att jag ska bo hemma hos mamma. Det känns super tråkigt eftersom jag sett fram emot att mysa med honom jätte mycket men jag har varit förkyld hela senare delen av hösten och hela vintern. Jag har precis blivit frisk och börjat träna igen. Jag äter vitaminer varje dag och näsan rinner fortfarande lite. Mitt imunförsvar pallar inte en till förkylning! Åhh, va tråkigt. Haja, jag kommer ju senaste träffa honom på söndag när jag åker hem igen. Längtar som bare den till klippningen på måndag!

Spinningpasset var underbart! Så kul! Det var super länge sen jag körde spinning. Det var jätte länge sen jag körde konditionsträning överhuvudtaget. Det ska bli lite mer av sånt framöver, och mycket mer core. Mer av allt helt enkelt. Men det är det som ger mest reslutat, du skall hela tiden utsätta kroppen för nya saker, annars händer inget!

Det var lite om allt, kanske kommer ett till inlägg ikväll. Kanske inte. Om inte annat hörs vi imorgon. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback