Om 24 timmar...

2009-01-14 @ 19:57:30

är tentan avklarade och det finns inget jag kan göra åt det. Det enda jag kan göra just nu och imorgon förmiddag är att repetera och försöka slappna av. Jag vet att det finns mycket information där inne i huvudet som jag kan plocka fram när jag får frågorna trots att jag inte kan rabbla allt just nu. Nä, repetitioner, sömn, en promenad imorgon, ordentligt med mat och lite fika att ha med in i salen så ska nog allt ordna sig. Det är ju inte jätte många poäng som jag behöver få ihop för att klara av kursen och G räcker ju eftersom jag redan fått två VG. :) Skönt med lite positiva tankar inför tentan, det är ju inte jätte ofta man känner så inför tentor.

Har precis kommit hem från gymmet och armarna skakar skönt efter Box-passet. Det var jätte kul men jag tog itne ut mig lika mycket som jag brukade, vilket blev lite av en besvikelse när jag gick ut från passet, fast jag har ju bara mig själv att skylla. Man behöver dock inte köra 120% på varje pass. Känns det inte bra, så borde man ta det lite lugnt och idag kändes huvudet fullt och på helt andra tankar. Kroppen kändes inte heller helt sugen på att ta ut sig så det blev som det blev. Magen var rätt full av mat också, inget bra drag... Nästa gång ska jag äta tidigare.

Nu är det Top Model på tv och sen massa go sömn. Ska prata lite med E också :)

Hörs imorgon! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback