Puuhh.

2009-01-15 @ 16:35:47

Har precis kommit hem från tentan. Den tog inte mer än typ 1,5 timma. Det var sex frågor. Två om EU, vilka jag satte nästan perfekt. Sen kom Thomas frågor. Han som har plågat oss med den fruktansvärda engelska boken, och sen kommer inget av det som står i den på tentan?! Vilken *****!! Det var en fråga om FN, den gick sådär. En fråga om små ord, den gick väl också sådär, en fråga om Trumandoktrinen som gick mindre bra (blev typ en halv sida text) och en fråga om Ryssland som jag inte skrev ett skit på. 8 sidor är det minsta jag någonsin lämnat in på en tenta. Detta bådar inte gott??! Jag MÅSTE ha ett G. Jag vägrar att plugga på denna skiten en gång till. Det måste bara gå. Annars vet jag inte vad jag gör?! Vem f*n tjatar om en bok på varenda föreläsning och inlämning om det inte kommer en enda ffråga om den på tentan? Varför har jag suttit och läst om realism och liberalism tills tårarna rann (bokstavligen) om skiten inte ens kommer på tentan?! Jag är upprörd. Får jag Underkänt på tentan vet jag inte vad jag gör. Jag ska hälsa på Fny om några veckor och försöka ta mig igenom nationalekonomi, jag behöver inte hela j*vla världens politik hängande efter mig?! Åhhh?! Sitter och funderar på om jag ska ta mig ett spinning pass. Jag skulle behöva få ut lite aggressioner men hjärnan är trött efter alla spänningar och jag funderar på om jag ska använda kvällen till att se klart på The Hills säsong 3 och ta ett Pump pass imorgon istället. Finns ett redan klockan 12. Sen blir det till att göra färdigt hela sista inlämningen under helgen. Är tydligen en super-tentafest imorgonkväll som jag inte är jätte sugen på. Har inget att drick, ingen lust att vara social och skolarbete hängande över mig. Dessutom ska jag, mamma och pappa fixa biljetterna till London ikväll. Ska bli skönt att få det gjort eftersom priserna börjar stiga igen. Billigast ser det ut att vara att ta SAS dit och RyanAir hem, men vi får se. Måste hitta lite info inför helgens arbete med. Återkommer ikväll med vad som hänt under eftermiddagen :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback