Ready, steady - GOOOO!

2009-01-18 @ 09:52:49

Humör: Uppåt men lite stressad
Gjort: Ätit frukost
Planer: Plugga & träna
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att jag tror jag vet hur jag ska skriva inlämningen nu, vilket ger mig möjligheten att faktiskt blir färdig idag. Problemet med att skriva en inlämning dagen innan den ska in är att den blir enligt lärarens föreskrifter, men enligt dig aldrig klar. Det bästa man kan göra är att vara klar några dagar i förväg så man kan lägga undan den och sedan läsa igenom den dagen innan den ska in, för sista justeringarna liksom. Men jag lyckas aldrig med sånt så nu blir det som det blir.
Sämsta: Att jag inte börjat med inlämningen.. (läsovanstående)
Väder: Supergrått men det virvlar lite snö och det tycker jag är mysigt.
Dagens favoritsak: Datorn idag med tror jag :)
Vill ha: gjort klart uppsatsen och massa mys tid med E. Ska bli skönt att komma hem imorgon.
Motto: Ready, Steady - GOOOO!
Dagens outfit: Brun t-shirt, vit/brun-randiga byxor :)

Nu är det fullfart framåt vad det gäller min uppsats. Den måste bli klar idag. Jag ska vara i skolan 8.00 imorgon för att börja med nästa kurs!

Uppdaterar mer senare. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback