Såååå...

2009-01-23 @ 12:29:26

Nu har jag hunnit handla frukost, äta frukost, ringa jobbet och sola. Sitter med lite wok i handen och fixar det sista inför skolan. Åker direkt därifrån till SATS för att gå på Pumpen 16:30. Full fart idag helt enkelt! Tänkte jag skulle fixa biljetterna till BYB idag också. Eller det kanske blir imorgonbitti. Innan jobbet, verkar som det just nu. Såg att de stängde 18.00 och det blir lite svårt att hinna om jag ska träna men de öppnar 10 imorgon med och jag börjar inte jobba förrän 11. :) Då går jag förbi body shop med! Vilken bra dag jag tror att det blir!

Nu har jag klickat hem bikinin också :)

Har lite bråttom till skolan nu men jag lovar att lägga in lite bilder och roliga grejer senare :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback