Sova, nä inte jag?

2009-01-23 @ 02:49:20

Hej på er,

nu är jag hemma och iordning gjorde för natten. Fick jobba stängning idag så vi slutade 01.30. Är i u för sig inga problem att hålla sig vaken där borta eftersom alla nerverna är på helspänn hela tiden, det är desto svårare att lugna ner sig för att kunna sova lite när man kommer hem. Helt otippat dök det upp en massa folk 00.50, tio minuter innan vi stänger och skulle ha en massa mat som såklart inte var färdig så allt blev krångligt.. Sen var ju inte alla jätte nyktra heller?! Lätt att konversera med sådana människor?! NEJ! Men jag var i alla fall helt underbar tydligen sen, när jag tillslut fick ihop all mat. När vi var klara med lite diska och rengöring och annat som måste göras så fick jag skjuts hem av Sandra, dagens skiftledare tillsammans med Madde. Det var brudarna som stängde idag liksom, därför står just nu ALLA bröd inne på herrarnas omklädningsrum.

Imorgon ska jag gå en sväng till stan innan skolan och köpa de där skorna som finns på bild i förra inlägget och sen ska jag klicka hem bikinin. Det är jag värd, det tyckte både jag och E. Sen är det skola igen. Inget jag ser fram emot direkt.. Nationalekonomi blir ingen dans på rosor och jag måste fixa böckerna snarast om det här ska funka. Måste få E att ringa sin syster imorgon, annars måste jag köpa böckerna. Skillnaden mellan Nek:en och Stats är att Stats kunde man läsa sig till, Nek:en måste man förstå och jag förstår en hel del. Dock långt ifrån allt, vilket betyder att jag måste repetera allt hon sagt och läsa i boken. (Fixa böcker är alltså prio ETT imorgon..!) Sen ska jag gå förbi BodyShop och köpa en till del till mitt ansikts-tvätts-kit. En exfolierande tvätt, eller vad det nu heter. Sen hoppas jag kunna sola också. Det blir alltså till att inte sova förlänge, vilket betyder att jag måste sova typ NU! (alldeles, alldeles strax) Dessutom MÅSTE jag handla mat imorgon. Usch.. Hela lönen kommer ju försvinna. Men, men.. Vad gör man inte för att kapitalismen ska gå runt?! :D

Fick en kommentar tidigare idag från anonym om att jag var söt! Vem du än är, hemliga beundrare, keep up the good work. Jag blev super glad. :) Du behöver inte berätta vem du är om du inte vill, blir mer spännande såhär! ;P

Såhär gott tänker jag sova nu. Vi hörs imorgonbitti. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback