Tentadag

2009-01-15 @ 10:54:00

Humör: NERVIG!
Gjort: Ätit frukost, gjort mig iordning
Planer: Repetera, gå till skolan, tenta av sista delen av Stats, äta mat. Dö i soffan ikväll.. Kanske spinning?
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att tentan snart är över
Sämsta: Att tentan inte är över än och att lgh:n ser ut som kriget.
Väder: Sol och moln.
Dagens favoritsak: E:s T-shirt
Vill ha: Alla svar på tentan
Motto: Det finns ingenting jag kan göra åt det..
Dagens outfit: G&B jeans & E:s t-shirt (det funkade ju bra på redovisningen så ju hoppas att magin sitter kvar!)


Usch vad nervös jag är. Känns inte alls bra just nu. Vill bara sticka ner huvudet i sanden. Varför var vi tvunga att få eftermiddags-tenta? Det är mycket bättre att ha den på morgonen så den är gjord! Slipper man gå och oroa sig hela dagen! Nä, usch. Jag har inte så mycket mer att skriva. Jag måste handla mat. Jag ska gå till skolan om två timmar. Nääee.. Jag skriver mer ikväll. Långt inlägg på G. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback