Tisdag lunch

2009-01-27 @ 14:49:44

Jag sov länge imorse. När E åktetill jobbet klockan 6.00 imorse var jag jätte pigg men trots det somnade jag snabbt och vaknade inte förrän 9.30. Utvilad. Det var så skönt. Jag åt en stor frukost. 2 tallrikar Special K och 2 smörgåsar. Sen grejade jag lite på nätet och klickade hem 7 plagg från Ellos rean för sammanlagt 500 kr (inklusive frakt). Mest bas-tröjor i olika färger. En jätte fin rosa klänning. Jag vet inte vad E tycker om att jag shoppar upp alla mina pengar med en gång, jag tycker väl själv inte att det är så bra men det har kommit massa nya fina vårkläder och jag har inte köpt kläder på tyo 1 år. De flesta som hänger i garderoben sitter inte bra längre och är gamla och urtvättade. Usch. Jaja, lovar att lägga upp bilder på kläderna från Ellos när de kommit. Har ju handlat där för över 800 kr den här månaden. Plus 1250 på VM igår. :S Jaja. Det löser sig, som jag brukar säga! :P

Sen gjorde jag mig iordning och gick på en 30 minuters promenad, diskade och lagade mat :) Mumsich!


Dagens outfit:



Dagens super mumsiga lunch: Paprika i ugn med ost och tacoköttfärs.



Det var det. Nu slutar E jobbet om lite över en timma, sen kmr han hem och duschar och sen ska vi köpa skor! :) Jippi, mer shopping! :) Sen åker vi hem till familjen Z :) Lägger in bilder på skorna ikväll. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback