Tisdagmorgon

2009-01-27 @ 10:20:12

Humör: Myys!
Gjort: Vaknat, ätit frukost
Planer: Ta en promenad, köpa skor med E och åka till mamma och pappa, jag ska passa barnen imorgon
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: eronica Maggio - 17 år
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att jag är såååå kär i E och att han är bara min!
Sämsta: ?? Inte mycket just nu. Hade kanske önskat att E var här hemma hos mig men han måste vara duktig och jobba.
Väder: Vitt/grått
Dagens favoritsak: E
Vill ha: Mer pengar, shoppade typ slut på alla igår.
Motto: Med lite loove löser sig allt
Dagens outfit: Mina nya fina kläder! Jeans och kofta från VM :)

Kommentarer

Postat av: Emms

Hej darling!! gött att vara hemma eller?? :P saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback