Två timmar senare..

2009-01-18 @ 12:01:20

har jag kommit en bit på vägen. Skulle kunna säga att 1/3 är klart typ och det känns bra! Efter cirka två timmar brukar motivationen tryta lite och då är det dags för mitt energi-trick som består av:

 

Först min älskade Dolly och låten 9 to 5. Finns det något mer underbart än att vrål och hoppa runt till den?



Sen kommer Cindy och Girls Just Wanna Have Fun - också helt underbar!

Så rocka loss i ett par minuter. Sen brukar jag käka lite mat och vara redo att köra igen. Idag blev det falukorv och makaroner (rester sen igår) och en morot. Underbart. Jag är taggad. Hörs senare! Ciao!

Kommentarer

Postat av: Therese

fint att höra att det går framåt för nån ;D men jag ska också försöka ta tag i det nu.. jag menar, en 4-poängsuppgift, hur mycket kan hon begära liksom..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback