Update

2009-01-21 @ 08:55:13

Hej på er,

jag vet. Jag har varit jätte dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Det blir lätt så när man åker hem. Finns så mycket annat man vill göra än att sitta vid datorn. Mysa med E, träna med mamma, göra iordning håret på lillasyster. Igår var iaf en lugn dag. Jag och mamma var på F&S Medel Puls vid fem-tiden. Jag gillar att träna med mamma. Jag älskar ju att träna och mamma säger att hon får titta på mig när det blir svårt med ko-ordinationen. Det får mig att känna mig duktig och jag älskar att göra saker jag älskar med människor jag älskar. Såhär fin var jag när vi skulle åka och träna, hade mammas träningskläder på mig eftersom mina var kvar i Ks. :)



Så igår tränade vi. Sen åkte jag och mor och handlade mat, sen lagade vi mat och sen åt hela familjen ihop. Mys! :)
Sen kom E och sov över igen, superMYS! Såhär oerhört sexig var han när han var på väg till jobbet imorse!!!:





Finns det något hetare än en man i blåkläder????!! Notera också att bilderna är tagna klockan 6 på morgonen. Ni ska bara se hur herrn ser ut när han kommer hem från jobbet!! ;) MUMS!

Så nu är det alltså bloggning på tåget som gäller. På G upp till Ks igen. Ska cykla bort en sväng till As och lämna nycklar när jag kommer fram. Måste ta tag i mitt lilla framförande som jag ska ha för 3:orna på min gamla skola på måndag också. Annars blir det lite skola idag, mellan 13.15 -16 närmare bestämt. Efter det blir det träning, box, ikväll och sen blir det lite lugn och ro tror jag. Sen ska jag försöka få tag i böckerna till den nya kursen. Får se hur jag löser det.. :/
Imorgon är det lugn och ro. Ingen skola, ingenting. Träning blir det iaf. Lite core och kanske lite spinning? Sen blir det Pump på fredag tror jag :)

Nu ska jag ägna mig åt lite andra saker. Böcker och framföranden. Jag kanske skriver lite till innan skolan, annars kommer mer i eftermiddag/kväll. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback