Usch...

2009-01-19 @ 14:29:29

vilken dålig dag det blev. Det som skulle vara så bra idag när jag var klar med uppsatsen och allt MEN när jag skulle gå till skolan imorse insåg jag att nycklarna var borta - OCH DE ÄR FORTFARANDE BORTA. Så nu har jag varit tvungen att fixa en massa grejer med det hela förmiddagen och har knappt varit i skolan. Dessutom blev det dyrt. Skit också! Nu hoppas jag att det är någon vänlig själ som lämnar in dem till polisen och att min pappa inte får reda på något eftersom han redan tycker att jag är ett hopplöst fall. Jag har blivit mycket bättre på att hålla koll på mina saker sen jag var mindre, men vid stressade situationer, när något varit pinsamt eller något blivit fel, då har jag en förmåga att bara släppa allt jag håller i på stället. Igår blev allt fel i mataffären och någonstans, nästan hemma försvann nycklarna tyvärr. Tror jag. De kanske ligger i lgh:en, det vet jag ju inte. Men med tanke på att jag letat igenom den typ hundra gånger (alla skåp, alla lådor, alla hyllor, alla ytor, överallt på golvet och mellan alla sängkläder och kuddar och allt annat som finns i lgh:n). Just nu vill jag bara att den ska komma fram igen. Finns inget jobbigare än när nycklar, mobil eler plånbok är borta. Sist gång jag gjorde något sånt här var när jag glömde min plånbok på en bar (smidigt men nej, jag var inte nykter) och det var typ ett år sen. Men det är väl något som kan hända alla antar jag. Det är ju inte svårare än att det går att fixa, det är bara krångligt att det skulle hända. Sen var det en massa otur också. Att jag lämnat lgh-dörren öppen andra gången jag sprang hemifrån och på det sättet inte märkte att nycklarna var borta förrän imorse. Men, men.. Det finns inte så mycket mer jag kan göra just nu... Nu sitter jag på tåget på väg hem. Ska bli skönt att komma hem lite och vila lite. Uppdaterar er mer ikväll.. Måste försöka tänka lite positiva tankar nu.. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback