Lite senare, mycket tröttare.

2009-07-31 @ 18:31:52

Hej på er,

hemma igen efter passet. Det var lika grymt kul som vanligt, men jag kände inte att jag tog ut mig lika mycket idag. Kände mig mest vinglig och svag. Ingen positiv känsla på ett combatpass direkt, men det är som det är. Sitter i sängen och drinken står på bordet, inte alls sugen på att sluka den. Vill inte dricka, vill bara ha reslutat NU. Stora muskler, lite och vältränad midja. Inte utstickande muskler, inga blodkärl och sånt där överdrivet utan bara en tajt kropp med runda, bulliga muskler.

Christine dyker nog upp om en stund och det verkar som att det kanske blir myskväll med henne, hennes kompis Ida och Idas kille. Vi får se vad som händer och sker. Det är ju trots allt fredag och jag är ju ledig imorgon. :)

Hörs imorgon då alltså :) Ha en bra fredagkväll! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback