Myshelg

2009-07-05 @ 12:52:39

Hej på er,

regnar det hos er också? Det är klart att det är tråkigt med dåligt väder, men efter värmeböljan tycker jag faktiskt att det är lite skönt. Speciellt när man jobbar! :) Man slipper svettas ihjäl och bara konstant önska att man vore någon annanstans, typ stranden. :P

Men igårkväll, då önskade jag verkligen inte att jag var någon annanstans. Jag och Erik hade mysigaste kvällen på länge. Han hämtade ju upp mig på jobbet och sen gick vi till Arenas uteservering och käkade. Oj, va gott det var!! Jag åt räktallrik. Perfekt för en sån som mig som alltid bara kastar i mig maten! Nu fick jag skala och pilla lite innan det blev något ätande. Dessutom ÄLSKAR jag skaldjur!! Erik åt kycklingfilé och bakpotatis med massa goda såser och grejer. Såhär fint såg det ut och även om vädret inte var det bästa hade vi (knappt) 2 underbara timmar.



Sen gick vi på Transformers 2 och den var faktiskt riktigt bra. Det var ju en klockren tvåa, den handlade alltså om exakt samma sak som första filmen. Typ Transformers 1 all over again, fast han hade flickvännen genom hela filmen istället. Så den var bra, men inte jätta bra. :P Nu måste jag springa ner till tvätten igen. Håller på och packar för fullt men insåg att ett par maskiner tvätt var ett måste om jag ska kunna åka iväg i 3 veckor ikväll. :P Datorn åker såklart med, så nästa inlägg kommer nog tyvärr under morgondagen eftersom jag jobbar i eftermiddag innan jag åker. Dock kommer det från Strömstad :) Ha en underbar söndag allihopa!! 

Kommentarer

Postat av: Ma

Tjena babe! Hur har du det i Strömstad? JAg hade tänkt komma och hälsa på dig med båten jue men eftersom farmor var tvungen att vara hemma idag så kom vi bara halva vägen innan vi var tvugna att vända och lägga båten i hemma-hamnen igen :( Synd! jag såg verkligen fram emot det! Ha det bäst babe. Tänkte att det är bäst att du ringer mig eftersom jag inte vet när du är på den norska sidan eller inte.. PÖSS

Postat av: -MeMilly-

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram ♥

Postat av: Brosan!!

hej syrran ;D aa vi har också dåligt väder men idag var det bra väder :D Dina middag med Erik såg ganska god ut =) Var transformers 2 bra jag vill se den jag och pappa kanske ska gå på Harry potter och halvblodsprinsen =) den värkar bra men du får ha det så bra hoppas vi ses snart!! älskar dig Syrran! // Jonatan/Brosan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback