Thank God It's Friday! :)

2009-07-31 @ 15:48:13

Hej på er,

ännu en spännande dag fortsätter frammåt i 180km/h :) Med eller utan våran uppfattning. Har nyss kommit hem från jobbet och slagit mig ner i soffan med en banan. :) Snart är det pass med Elin och jag som alldeles nyss kännt mig fruktansvärt degig blir plötsligt lite taggad! :) Lite mellanmål var kanske allt som behöves? En proteindrink skall blandas också, innan jag går, så får vi se om det blir några muskler någon gång? :) Funderar på om jag ska ta en matlåda i kylen (fisk eller biff med potatis) eller om jag ska slänga ihop något annat smarrigt en fredag som denna? Fredagar är allt bra mysiga ändå! :)
 
Vill ni veta något annat kul som hänt? (eller kul och kul?) :P En av mina tjejkompisar har fått vattenkoppor, i 20 års ålder. :) Jo lite kul är det. Jag fick mina när jag var 2 år gammal och har fortfarande ett ärr efter "moderkoppan" på insidan av vänster handled. Visst blir man imun mot vattenkoppor när man haft dem? Kanske vågar jag mig bort med en liten krya-på-dig present, kanske inte. Ta hand om dig tjejen i alla fall och passa på att vila upp dig efter Strömstad! :)

Klockan 18 ska jag nog träffa Christine en sväng. Vad vi hittar på vet jag inte än så länge. Inget seriöst antar jag. Hon skulle bort vid 21-tiden så jag är nog hemma strax efter att Mumien börjar på 3:an. Lite deprimerande kan man tycka, att sitta ensam på kvällarna och titta på tv men det är faktiskt rätt skönt. Det är klart att man vissa dagar hellre hade varit två (alla dagar när jag tänker på dig älskling!) men ibland kan det vara skönt att gå runt i slitna myskläder (eller pyjamas), krypa ner under täcket i soffan och käka favoritsnackset, alldeles själv. Få gå och lägga sig när man vill. Finns många plus, och när jag ändå jobbar såpass som jag gör just nu har jag faktiskt inte speciellt mycket energi över till att hitta på massa energikrävande saker på kvällarna. Så det så :P

Nu är det dags att svida om till träningskläder. Ha en fortsatt toppen fredag så hörs vi senare! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback