En mys dag

2009-06-26 @ 22:50:31

Hej på er,

idag har jag haft en riktigt mysig dag. Efter träning fixade jag lite pastasallad som jag mumsade på ute i solen, där jag förblev i 1,5 timma. Sedan gick jag in och plockade lite. Plockade ihop glas och återvann, pantade lite burkar, köpte en glass. :) Årets första twister, MUMS! Sedan tittade jag faktiskt lite på tv innen jag gjorde mig iordning och åkte till Bergv. för att möta mamma, morfar och småsyskon. Där blev det matinhandling och sedan åkte vi hem, lämnade grejerna och fixade picknick i kvällssolen. Det var så himla skönt. Bara slappa. Det enda som saknas mig är Erik. (Ta hand om dig älskling!)

Dagens outfit
Linne från TeamSportia (märket kommer jag inte ihåg, skall kolla upp :))
Jeansshorts från VILA
Bikini som jag fått från syster :)


Nu ska jag se klart på en minnesdokumtentär om MJ tillsammans med familjen. R.I.P!
Imorgon lovar jag mer bilder på dagens sol och bad. Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback