Förvirrad

2009-06-09 @ 23:15:14

Jag är lite förvirrad just nu. Och kanske lite nere. Jag har i stort sett bestämt mig för att inte fortsätta plugga på mitt program till hösten. 2 av de 3 huvudämnena tycker jag inte alls om och det tredje känns inte som att det kommer leda någonstans. Dessutom har jag NOLL motivation just nu. Så varför inte ta ett break, fundera över vad jag vill göra? Jobba lite, resa lite? För att det är global lågkonjunktur och det finns INGA jobb.

Jag tror att jag faktiskt har pluggat av ren lathet. Då behöver jag inte söka jobb, bli dissad av arbetsplatser och oroa mig över att jag inte har pengar till hyran. Suck. Jag som bara hatar att inte veta att jag har pengar så det räcker och blir över i minst 6 månader framåt.

Jag hade kunnat läsa bara en kurs som jag tyckte var intressant men eftersom jag inte sökt någon mer kurs än den som ingick i programmet känner jag mig rätt screwed. Dessutom har de stängt den sena anmälan på de kurser jag var intresserad av. Suck igen.

Men, men.. Man får väl försöka göra något vettigt av livet. Kanske får jag säga upp lägenheten och flytta hem igen. Mys att får vara med Erik.. Men alla vänner, mitt jobb på McD, min älskade lägenhet?! Jag vill verkligen inte lämna allt. Vi får se vad livet har att ge inom den närmsta framtiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback