Fredagen - stundentdagen

2009-06-05 @ 21:19:35

Hej på er,

jag är tillbaka. Såhär mellan festerna. Karlarna är och köper slödryck så får vi se vad det blir av kvällen!! ;)
Lillan tog ju studenten idag och jag blev lite sugen på att parta precis som hon, även om hon såg lite slö ut mot slutet av släktkalaset.

Storasyster fick sminka/leka av sig lite idag, klart man ställer upp. För att se bilder se här:
http://vackravega.blogg.se/2009/june/att-farglagga.html#comment

Fler bilder kommer givetvis inom en snarframtid :)

Ikväll blir det alltså lite party, det har jag förtjänat! ;) Saknar mina flickor bara, festerna är inte sig lika utan dem :(
Men a girl got to do, what i girl got to do :D

Imorgon skall jag åka och sno min lillebror för de kommande 24 timmarna, vi ska fira hans födelsedag i efterskott genom att ha en riktigt kul dag. Schemat är dock inte riktigt spikat, beror lite på vädret.

Men på söndag bär det av tillbaka till Ks med tåget. Jobb, jobb :) Erik har ju fått tillbaka sitt jobb, i alla fall över sommaren så han börjar redan på måndag. Skönt för honom! :) 8 veckor heltid ger money, money. Jag jobbar ju typ bara 50% men det känns lite skönt att få vila lite under sommaren, det är ju det den årstiden är till för! ;)

Nä, nu ska jag se över sminket en sista gång innan vi där ut på bonneland för partaj :) Det är bara bönderna som kan spela riktigt hög musik! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback