God morgon måndag!

2009-06-08 @ 10:52:50

Hej på er,

ligger just nu och slappar i sängen medan jag kollar på min största last på tv, Smallville. Vid tolv-tiden tänkte jag att jag skulle gå till gymmet och pumpa lite överkropp. Det var länge sedan sist så vi får se hur det går. Imorgon blir det förhoppsningsvis Pump igen. Måste dock ut och springa. Jag har ju trots allt ett lopp på lördag och har bara sprungit 1 gång på typ 1 månad. Det känns faktiskt mest pressande, det här med loppet. Jag är inte alls sugen. Kan man skita i att springa? Eller ska jag bara göra det som en träningsrunda? Jag får väl ligga i rygg på Therese så får vi se hur det går. Men det känns mer som spänningen inför ett prov än inför något roligt och det är ju synd, eftersom det är frivilligt. Men, men...

Nu ska jag fixa lite mer frukost. Inte för att jag fortfarande är hungrig utan för att min kropp behöver mer energi om jag ska kunna köra ett ordentligt pass på gymmet. Kokt ägg och rågsmörgås med skinka och paprika kanske? Låter väl mumsigt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback