Helt död!

2009-06-02 @ 21:55:29

Jag har varit helt slut sedan träningen. Psykiskt har jag varit helt slut hela dagen. Att bli totalt mosad i musklerna var kanske inte den bästa idéen men det känns rätt skönt. Dock fick jag bokstavligt talat dra mig själv ur soffan för att diska. Det gjorde nästan ont i kroppen att försöka gå de få stegen och att stå upprätt men vad klarar man inte, bara man vill..

Förut idag träffade jag alltså Christine. Vi hade super mysigt. Gick runt på stan, käkade och pratade pojkvänner och jobb. Hon är bara för underbar! Kommer saknar henne massa när hon åker ner till Strömstad men jag ska ju ner till henne i tre veckor i alla fall och det kommer bli underbart!!




Imorgon blir det lite flängit och kanske lite stressigt men om allt går som planerat kommer jag hinna med allt jag vill hinna med. "Plastsyrrans" bal, ansiktsbehandlingen och tåget hem. Hoppas, hoppas, hoppas bara inget händer! Jag har sett fram emot morgondagen så mycket! Förhoppningsvis börjar den med en mysig morgonpromenad lite beroende på vädret :) Men nåra sista ord från denna datorn skall ni få imorgon, sen lämnar jag denna datorn kvar här till söndag. Dock kommer jag såklart finnas hos er via Eriks dator, så tro inte att ni slipper mig :P Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback