Hemma igen

2009-06-11 @ 16:27:58

Hej på er,

sitter just nu i sängen och har fixat lite inför hösten. Sökt lite fler utbildningar (dock sena anmälningar men SYO:n sa att jag i alla fall kommer komma in på någon av dem) och skickat in första arbetsansökan om ett jobb jag hittade hemma. Värsta drömjobbet men chansen att jag får det är väl inte jätte stor, men man ska aldrig säga aldrig! Jag hoppas, hoppas, hoppas!!!

Verkar som att det kanske blir socialpsykologi eller sociologi till hösten om jag inte får heltidsjobb. Att komponera sin egen examen via fristående kurser är egentligen skit kul och super bra, synd bara att många och där inräknat jag, är för lata för det och går program istället.

Nu får vi se vad det blir av det hela. :) Känns lite skönt att ha en backup plan i alla fall.

Nu är det dags att fixa lite att käka, innan man gör dig iordning för kvällens jobb. :)

Sånhär mumsig pastasallad käkade jag till lunch!! Och med lite tidningar kröp jag ner i de röda skinsofforna i den nästintill tomma skolan och fick faktiskt tiden att gå rätt fort :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback