Kvar i sängen

2009-06-10 @ 12:34:26

Hej på er,

hoppas ni har en bättre onsdag än jag. Jag ligger fortfarande kvar i sängen, vilket man kan tycka är riktigt skötn och mysigt men jag ligger mest här och oroar mig. Söka jobb är inte riktigt min grej men vi får väl se vilka alternativ jag har.
Än så länge ser det ut undefär såhär:

McDonalds eller mataffär? Drömyrket hade varit att få komma in på något gym, om än bara som receptionist. SATS öppnar ett nytt center här i stan i oktober så man kan ju alltid fråga men chansen är inte ens minimal, den är i stort sett obefintilig.

Nää, vem ska berätta för mig vilket jobb jag kan och inte kan få? Den här bloggen handlar om att man kan kommar vart man vill, bli hur framgångsrik men själv vill, bara man försöker tillräckligt hårt så nu *****!

Sätter mig ner och skriver ett CV med en gång!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback