Lång dag

2009-06-23 @ 23:20:47

Hej på er,

idag känns som en lång dag. Har hunnit med mycket. Var uppe relativt tidigt och går och lägger mig relativt sent. Sen jag kom upp till Ks har jag varit på promenad med Anna och sen gick vi hem till henne och såg på tv. Super mysigt!!

Här kommer lite bilder från dagen som jag hittade i mobilen:



Yummi, yummi. En extraordinär frukost till mig och pojken min!



Hittade en trevlig bok i Hans bokhylla som jag tillbringade förmiddagen med att bläddra lite i. Myspys på en filt i solen. Det enda som saknades var en frisk sötnos, men jag antar att man inte kan få allt?!

Nu är det dags för mig att göra iordning det sista med matlådan och krypa ner i sängen. Skall ju faktiskt upp 05.50 imorgon. Öppnings-shift som väntar... Pust. Haja. Tonfisksallad blir det i alla fall. Och kanske min sista frukost på McD, snart börjar maten kosta fullpris även för oss anställda. :( Kanske lika bra det, så man inte blir tjockis?! :P Haja, go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback