Lång dag.

2009-06-14 @ 03:27:29

Sorry, det har inte blivit många inlägg idag. Har liksom inte riktigt funnits tid för det. Jag har nämligen precis kommit hem. Men vi tar det hela från början...

Jag klarade milen och är mycket stolt. Stannade inte en enda gång och på 57 minuter gick det. Inte riktigt 27 minuter som vinnaren sprang på men ändå. (Han var kille och kenyan!!) Duktiga jag!

Sen kom jag hem och slängde mig i soffan med lite godis. Då ringde jobbet och frågade om jag kunde hoppa in några timmar, visst vettu, sa jag!! :) och nu är jag hemma 10 timmar senare och hela slut. Dessutom har jag en känsla av att jag stukade en tå på jobbet eftersom jag knappt kan gå på foten just nu. Det var hyfsat medans den var fastklämd i ett stabilt läge men nu gör det bara ont!! Kanske får jag försöka ta mig till jourcentralen imorgon om jag har osis. Hoppas inte. Hoppas att smärtan går över under natten.

Imorgon blir det samma tid på jobbet, 17-stängning (cirka 02.30). Nu måste jag försöka sova, det börjar redan ljusna ute.

Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback