Lugnt och skönt..

2009-06-02 @ 13:21:39

Hej på er,

jag har tagit förmiddagen på mig att bli människa igen. Kom hem typ kvart i ett inatt. Skulle slutat 20 men fick jobba över 1,5 timma för det var HELT GALET på restaurangen. Så det blev lite senare än beräknat. Jag typ satt och skrek hela vägen i bilen, helt hög på trötthet och lycka över att få åka hem.

Så morgon har spenderats i sängen och springandes fram och tillbaka till tvättstugan. Men nu är det gjort i alla fall. Känns så skönt att bara kunna slappna av. Inget jobb, ingen skola.. *lycka!*

Antagligen skall jag gå och träffa Christin en sväng på stan också. Jag åker ju hem i veckan och när jag kommer tillbaka så åker hon till strömstad så då ses vi inte på typ en månad :( Men, men.. A girl got to do, what a girl got to do.

Imorgon blir det ansiktsbehandling och hemfärd. Skall bli så underbart att träffa Erik igen!!!

Planerna för dagen som är kvar är bara diska och Pump kl 17. Innan dess är det en sväng på stan som ska klaras av bara. Lite skönt att regnet faller idag faktiskt, efter att ha svettats i värmen en hel helg.

Nu måste jag försöka göra mig lite iordning så jag kan visa mig ute :P Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback