Lunch-fika

2009-06-12 @ 15:48:13

Det blev en mys eftermiddag. Kärleksmusik, tända ljus, massa saknad, lillasysters bullar, te och korsord. Sådana fredagar behöver man också. 1 timmar kvar tills jag ska cykla till jobbet i spöregnet, längtar redan. ;P



Dock blev det ingen Christine idag, hon fastnade hos pojken sin (det hade jag med gjort om det var sista dagen vi skulle ses på länge),  kanske dyker hon upp på jobbet sen. Vi får se. Jag kommer sakna henne.


På tal om att sakna... Erik, det här håller inte. Jag behöver träffa dig nu! Eller det är klart, det håller föralltid. Hellre veta att du är min på avstånd än att inte ha dig alls. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Ta de försiktigt på jobbet!



(Juldagen -09)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback