Måndag - bränd!

2009-06-29 @ 18:05:00

Hej på er,

vilken dag! Efter bara fyra timmars sömn drog jag mig ut i solen och där har jag legat med flickorna tills nästan 17.30. Smörjt mig massa tycker jag själv men 10:an kanske inte var stark nog för axlarna i början av sommarn, så lite lätte rödbränd är jag allt. Även underarmarna svider lite... Inge vidare smart. Har liksom inte tänkt så långt idag... Kanske beror det på för lite sömn? Men jag har haft mysigaste dagen på länge. Många flickor var vi, 7 som mest och alla så trevliga så. Pressa för lite bränna och sen ut i vattnet vart det, kan man göra något annat när det är såhär varmt?

Nu sitter jag i mitt varma kök och har just käkat lite middag. Skönt att få lite energi i magen. Har dessutom varit och fixat nya produkter till ansiktet. Känns skönt att ha det gjort. Vad vore mitt liv utan Dermalogica?! (Ett *******!) Nu ska jag försöka göra mig lite iordning och packa ner lite grejer, om en timma går tåget och jag ska få komma hem till familjen och pojken ett par dagar. Lämnar datorn här hemma men lite uppdateringar skall ni allt få, men via pojkens dator då. :)

Ta det lugnt i solen (inte som jag?!) och ha en fortsatt underbar dag!!


Såhär fint var det ute när jag cyklade hem från jobbet kl 05 imorse :) *trött*
'



Här ligger flickorna i solen och steker. :)


Christine posar för allt vad hon är värd - och shit va snyggt det blir! ;)

Kommentarer

Postat av: Cristin

saknar dig redan!! Tack för en underbar dag :)Det blir det mer utav när du kommer till strömstad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback