Måndag idag

2009-06-22 @ 14:51:31

Hej på er,

ledig men har ändå fullt upp. Idag har det hänt lite grejer ändå får jag lov att säga. Jag har faktiskt varit på arbetsintrevju. hur det gick vet jag faktiskt inte? Jag har så svårt att uppskatta sådant men det kändes helt okej. Lite krångligt vart det dock eftersom han glömde lite grejer och sprang efter mig på parkeringen och sedan fick jag ringa tillbaka när jag kom hem och sen får jag ringa senare i veckan igen efter att ha fått tag på chefen. Suck. Jaja, det ska väl inte gå lätt?! Då är det ju ingen match! Jag var ute och sprang igår igen, gud va skönt det var! Shit vad jag har saknat elljusspåret hemma hos mamma. Så kuperat, så lummigt inne i skogen. Solen som gick ner. Lagom varmt, lagom kallt. Tankarna klarnade och jag brottades med alla möjliga idéer. Plötsligt slog det mig; YES, en backe till! Det var lääänge sedan det kändes så. Men oj vad skönt det var. Nya löpartröjan satt på och tillsammans med tightsen och de nya skorna kändes det som att jag flög fram. Fick dock håll när det var 4,5 km var avklarade och det var ca 1,5 kvar men jag tog det med ett leende. Kroppen kan inte alltid vara lika taggad som hjärnan. Men det kommer, tänkte jag för mig själv. Jag kommer till det stadiet då jag ska flyga förbi 6 km. Vänta bara!

Nu sitter jag hemma i soffan och pustar ut med lunch i magen. Har varit hemma hos syster och fikat med far min en sväng på eftermiddagen. Skönt att umgås lite med familjen, utan krav liksom. Dyka upp när man kan och bara vara den stressade, fullt upptagna personen som man egentligen är. Om två timmar skall den avancerade maten (köttbullar och makaroner) vara färdig till pojkarna, för vi ska dra till gymmet ihop. Ska bli riktigt skönt! Har ett fripass på Sportlife som jag tänkte använda mig av. Erik skall få träna lite rygg med mig. Det har ju varit lite krångel med det de senaste gångerna. Det är för tungt eller för lätt, eller för krångligt. Men skam den som ger sig :) Har man en pojk som också springer bland vikterna dag ut och dag in får man väl be om hjälp. Träningsvärk nalkas imorgon. Har dock glömt mina kära gymhandskar i Ks men jag får väl försöka klara mig utan dem. :(

Solen skiner och humöret är på topp. Nu ska jag ta filten och nya BODY-tidning och lägga mig i solen ett slag. Ha en underbar måndag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback