Måndag

2009-06-15 @ 13:47:38

Oj, här gär dagarna fort och inget bloggande blir det. Förlåt! De här helstängningarna på jobbet tar verkligen kol på mig. Inatt somnade jag 04.15 typ.. SENT!! Jag var hemma 03.30 men jag låg och pratade med Erik i telefon ett tag eftersom han inte kunde somna, stackarn. Han skulle upp klockan 6 också, jämför med en annan som sovit fram till 12.30. Nu måste jag snart göra mig iordning för jobbet igen. Känns som att jag bara jobbar och sover just nu men det är bra, det blir mycket pengar och det kommer behövas under sommaren.

Man prioriterar liksom. Det gör ju alla. Vad man gör med sina pengar. Var man spenderar sina dagar. Vem man helst håller om ryggen. Tänk på det!

De senaste dagarna har dessutom varit riktigt jobbiga och många taggar i hjärtat har uppstått. Folk tror tydligen att de kan bete sig hur som helst. Men mig trampar man fan inte på, det ska ni ha jävligt klart för er. Nu kanske ni blir glada, när ni får ha eran midsommarfest för er själva men jag tänker inte spendera midsommar med ett gäng som gör mig så illa. Jag tänker spendera den kvällen med folk som jag tycker om och som tycker om mig.
Ett statement från mig till er och framförallt till dig älskling, nu är det din tur. Bollen ligger på din planhalva. Glöm inte att jag älskar dig.


Imorgon är jag alltså ledig för första gången sedan i onsdags, så det ska bli riktigt skönt! Tyvärr ser det inte ut att bli något höjdarväder, så det får väl bli lite träning och lite inomhusmys. :) Te och bullar igen liksom, nice!

Nä, det är dags för duschen! Ha en underbar måndag!



Såhär super fräsch är världens bästa Sara när klockan är över 3 och det känns som att vi aldrig blir klara. Ventilationen är avstängd och jag har diskat så att halva restaurangen immar igen. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback