Midsommar är över...

2009-06-21 @ 22:16:22

Hej på er,

ni som väntat på den spännande fortsättningen från förra inlägget behöver inte vänta längre. I'm back och jag är inte singel. Det blev mycket snacka och lite tårar, men jag kom fram till att jag inte var riktigt redo att släppa tagen riktigt än.
Så de sista två dagarna har varit mycket mys och kärlek. Idag var vi och hälsade på både far och mor. Samtidigt hann vi med lite shopping. Två gym-linnen, en löpartröja och ett fint linne. :) I looove shopping.



Dessutom funderar jag på att klippa mig igen. Göra något drastiskt. Jag trivs inte med håret i den lilla hästsvans som det alltid är i just nu. Det är tråkigt. Jag är en jeans-och-tshirt-tjej och behöver mitt hår för att uttrycka lite "stil" om ni fattar vad jag menar. Det kusliga är att min syster faktiskt pratade om ungefär en sådan frisyr idag. Men vad säger man, great minds think alike. Fast hon pratade om en Mowhaak variant, jag är lite mer sugen på den som Carmen har i mitten. Kort, kort, på ena sidan, fast lång liksom. Rakat men inte så man ser huden. Hade inte det varit lite coolt? Kanske med något mönster om man ska vara extra vågad? Njaa, vi får se vad som händer. Ska i alla fall ringa frisören imorgon och kolla läget.



Igår tillbringades en hel del av dagen såhär:
Det var länge sedan sist och riktigt rofyllt!





Nu är det dags att krypa till kojs. Det är en dag imorgon också.  Fylld av härliga planer som tillexempel att traska till gymmet med grabbarna. Hörs imorgon. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback