På gång igen..

2009-06-10 @ 22:51:46

Hej på er,

jag ber om ursäkt för att bloggen varit så negativ och tråkig det senaste. Jag är inte bra på att slappa och vara helt ledig. Det leder bara till att jag ligger i sängen, rör inte på mig, känner ingen hunger, äter inget, dricker knappt. Jag går in i något pausläge. Jag har varit ute fyra gånger på två dagar och då har jag bara gått fram och tillbaka till gymmet. Värdelöst! Jag klarar det inte längre. Det är dags att ta tag i sig själv. Imorgon blir det lite sovmorgon och sedan drar det igång med morgonpromenad. Sen blir det mumsfrukost, skriva klart CV och skriva personligt brev. Sen ska jag ut och springa lite, innan jag duschar och gör mig iordning för jobbet. :)

Låter väl som en bra plan!

Vad har du för plan imorgon? :)

Nu ska jag krypa ner i sängen. Take care!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback