Produktiv förmiddag

2009-06-12 @ 13:35:29

Hej på er,

sovmorgon fick det bli idag. Men sen blev det ingen träning. Jag har fortfarande major träningsvärk i sätesmusklerna och ryggen så jag ägnade förmiddagen åt att städa och vänta in Christine, hon dyker väl förhoppningsvis upp snart. Lyssnar på Ane Brun via Spotify och inser bara vilken himla skön musik det är! Spotify är en bra "uppfinning".

Lite ljus har jag tänt, det var länge sen. Dammsugit, diskat och fixat/trixat. Det är konstigt att jag inte städar oftare för man trivs ju mycket bättre i en städad lägenhet. Men, men.. Jag ska väl också växa upp någongång. Ikväll blir det också jobb 17-00. Får se hur mycket folk det är idag, inte riktigt som igår hoppas jag. Men vi hade ju i alla fall inte långtråkigt om man säger så.

Nu är loppet imorgon och jag har mest ångest, men vad gör man inte? Ska sätta mig och läsa foldern nu så jag vet vart jag ska och när, kan ju vara bra att veta!

Just nu har jag faktiskt inte mer att berätta, men vi hörs antingen innan eller efter jobbet mina kära vänner! Ha världens mysigaste fredageftermiddag/kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback