Sommar-sol-lördag

2009-06-27 @ 21:20:38

Hej på er,

idag tillbringade jag och familjen dagen på skutberget med sol och bad. Det var skitkallt i vattnet men det svalkade ändå gott, efter att man svettats i solen ett tag. Lite röda axlar lyckades flera av oss "pricka in" så imorgon blir det 15 istället för 10 på dem. Lite glass och annat mums intogs också, men det hör ju verkligen stranden till. :) Imorgon är det förövrigt stan som gället istället för stranden. Sen är det även hemfärd för familjen och för mig är det sömn och nattjobb som står på schemat. Förhoppningvis är det inte så mycket att göra under kvällen, så stäningen går snabbt. Man kan ju alltid hoppas eftersom det är söndag. Då är det ju inte så mycket mitt-i-natten-fylle-mat som ska säljas.



Jag saknar Erik massa. Han har varit på Metal Town i två dagar nu, så vi har knappt hörts av alls. Känns lite halv-kämpigt faktiskt. Men jag åker ju hem på måndag och stannar tills torsdag. Ska klippa mig och fira min och Eriks 2-årsdag. <3



Nä, nu ska vi se på Göta Kanal 1! ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback