Söndag

2009-06-28 @ 13:00:28

Hej på er,

ännu en dag av stekande hetta när man inte orkar göra någonting. Jag gick ut och lade mig i solen i strax över 30 minuter, det var allt jag orkade. Efter det var jag helt klibbig, svett, varm och kunde inte ligga still. Jag tänkte att jag istället  skulle ta en promenad i solskenet, med kjol och bikiniöverdel, för att uppnå dagens bränna. Sen blir det kalldusch och sova, sova, sova. Blir så när man ska försöka vända på dynget. Jag skall helt enkelt köra järnet hela natten och då behöver jag all energi jag kan få. Bra att mammsen kom hit och lämnade massa läckerbitar i kylskåpet! Bland annat bakpotatis, rulltårta och chips. Perfekt för lång sommardagar. Nä, nu ska jag bege mig ut så jag kommer tillbaka någongång :)

Ta det lugnt i solen och drick vatten, vi hörs senare!!

Kommentarer

Postat av: ...

Kjol och bikini-överdel, påminner om när någon brukade lämna ut reklam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback