Suck för fulla studenter!

2009-06-12 @ 02:01:25

Hej på er,

har just kommit hem, fick jobba över en del. Fullt upp sista timmarna. Fulla studenter, full restaurang och kö i DT:n. Herre min skapare! Folk kunde inte ens hålla koll på vad de beställt så det blev massa onödiga diskussioner, men jag antar att man måste uppleva sådana här kvällar med. Grattis till alla studenter i Ks! Det var ett år sedan jag tog stundenten och det var en av de bästa dagarna i mitt liv!

Imorgon är det jobb igen. 17-00. Christine kommer förbi och förhoppningsvis hinner jag träna en sväng på förmiddagen också. Funderar på Pump kl 12 eller gymmet tidigare, beror lite på nära jag vaknar.

Nä nu ska jag sova!!



P.s. Har ni inte testat McSallad Shaker Grekisk så borde ni göra det! Den är super goda och jag äter den JÄMT! D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback