Tidig morgon

2009-06-23 @ 06:16:09

Hej på er,

såhär tidigt har ni aldrig fått ett inlägg förut?! :D Han ligger bokstavligt talat het som en kamin i sängen och bara snurrar, så jag gick upp och satte mig vid datorn för att kolla när apoteket öpnnar. Termometer (tänk att killar ska envisas med att känna om de har feber, är det inte bra att veta om man isf har 37,5 eller 40?? Vi vet ju alla att det kan överdrivas en hel del ibland, dock är jag rädd för att det denna gång inte är fallet...), ipren och halstabletter skall införskaffas. 9.30 öppnar det och jag lovar att jag ska banka på dörren, både för att jag inte gillar att se honom må såhär dåligt och för att det hade varit skönt att själv få lite sömn tillslut. Typiskt att han ska bli så sjuk precis samtidigt som det fina vädret kommer. Jag kan ju inte direkt be honom ligga i solen med mig, och jag känner inte heller för att lämna honom här inne ensam. Haja, solen får väl vänta då. :P Nä, nu ska jag äta lite frukost och se vad det har börjat sända för roligt på tv:n. :)

Hoppas eran tisdag börjat roligare :P :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback