Tisdag

2009-06-16 @ 10:49:19

Hej på er,

den lediga dagen har alltså kommit. Försökte att vrida tillbaka dygnet imorse men det gick väl sådär med tanke på att jag fortfarande ligger kvar i sängen. Det gjorde nästan ont i kroppen att försöka gå upp när jag fortfarande var så trött. Somnade tillslut vid cirka 02.30 vilket kanske inte är så sent för vissa men med mitt sömnbehov på cirka 9-10 timmar per natt är det sent.

Nu ser dagens schema ut såhär. Packa iordning grejerna till jobbet. Göra mig iordning inför gymmet och träna Pump mellan 12-13. Hem och "svida om" för jobb 14-18. Sen blir det hem och träffa Christine en sväng förhoppningsvis. :) Låter väl som en skön dag. Behöver verkligen komma igång med träningen igen. Den har lagt av sig lite nu när jag jobbat så mycket. Idag blir 6:e dagen med jobb i rad. Skönt att det är en kortis för imorgon och torsdag så blir det 12-21.

Nu är det dags att ta tag i sig själv. Ha världens bästa tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback