Tisdag

2009-06-09 @ 12:38:13

Hej på er,

ledig dag idag och det känns så skönt. Christine följde med hem efter jobbet igår och vi hade mys/tjejkväll/natt. Syndade lite chips och dip gjorde vi också. :) Det var säkret 3-4 månader sist. Hon sov i alla fall över och jag fixade scones till frukost imorse. Ikväll åker hon till Strömstad och det känns riktigt tråkigt, speciellt nu när vi kommit varandra så nära. Men, men.. Det får blir telefonkontakt i ett par veckor innan jag åker ner dit, sen ska vi ha tre super veckor! :) Sol, bad och McD!! Haha!

Träning blir det vid 17-tiden. Då ska jag Pump:a. Vet inte riktigt hur detta skall gå eftersom jag redan har en hel del träningsvärk. Det värsta i triceps så den får väl ta det hyfsat lugnt idag och så blir det extra mycket mage och biceps är tanken :) Ska bli så himla skönt att komma dit!! Just nu ligger jag kvar i sängen och gottar mig. En ledig slappar-dag är precis vad jag behöver. Även om det har varit mycket ledig tid det senaste, har det varit rätt flängit med alla släkt och vänner som man velat träffa. Känns underbart att ha gjort det, jag ångrar inte mina prioriteringar, men sådana här dagar behöver man också. Jag behöver knappt ens städa, vilket verkar vara ett överhängade faktum i mitt liv. Lite disk hade dock varit skönt att få bort men med den nya borsten som Ma tipsade mig om går disken som en dans. (Även om den överdoserar rätt kraftigt med diskmedel vilket kommer bli dyrt i längden...)

 

Nu ska jag fortsätta zappa mellan dåliga tvprogram och om en stund blir det lunch. Vad det blir för hopkok, får ni se senare! :)

Kommentarer

Postat av: Martina

men hallåååå...



http://vackravega.blogg.se/2009/march/att-diska.html



den tipsade ju jag oxå om, missade du det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback