Tisdagkväll

2009-06-16 @ 19:29:09

Hej på er,

den första färskpotatisen ligger på tallriken nu, tillsammans med stekt lax och créme fraîshe franska örter, mums!

På jobbet vart det full fart hela dagen. Med så många nya som vi har just nu, har jag som jobbat ett tag skrivits upp som "servicesledare". Lite coolt tycker jag. :) Men det blir många frågor att svara på och ibland lite väl många nötter att knäcka när de kommer och frågar saker när jag har full DT-skärm. (McD-språk och betyder MYCKET att göra!) :)

Nu ska jag snart cykla iväg till Christine och antagligen träffa hennes föräldrar för första gången, med en stark doft av hamburgare. Tur att de antagligen är vana! :P Det var jätte länge sen jag var hemma hos någon som fortfarande bor hemma så det är faktiskt, till min egen stora förvåning, lite nervöst. Men, men.. Det ska nog gå mer än bra, tror jag.

Träningen i förmiddags gick jätte bra och jag ökade på flera muskelgrupper. Mest märks faktiskt på axlar, att de har blivit mycket starkare. Jätte roligt att både se och känna! :) Sen har jag tyvärr tappat lite i biceps och bröst men ökat igen på triceps och ben så det går väl lite jämt ut. Tänkte jag skulle försöka ta mig till gymmet någon förmiddag och gymma lite rygg och mage. Kanske blir det imorgon trots att jag har en tvätt tid som börjar kl 7. (?!) Jobbet börjar ju inte förrän 12, dock måste jag hinna äta innan.

Idag ringde de från ett av jobben som jag sökt och i början på nästa vecka ska jag på intervju. Hoppet sjönk dock en aning då det verkade som att det var en hel del folk som sök och bara en plats som ska tillsättas. Men man skall aldrig säga aldrig! Så om Mcd vill ha mig i höst är det faktiskt dax att sätta lite fart, kan jag känna.

Nä, nu ska jag äta upp och cykla iväg. Ha en myskväll i det fina vädret så hörs vi senare!

Kommentarer

Postat av: Cristin

Det gick jättebra, de gillar dig :)



Du är stark, jag tror på dig. Allt kommer lösa sig. jag finns här <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback