Torsdag - hemma

2009-06-04 @ 15:31:14

Hej på er,

regnet faller åter men jag är hemma hos min älskling. Han står i köket och fixar lite pastasallad till sig själv. Jag har precis kommit hem från syster, vi har varit Överby. Syrran handlade en fin jacka till lillan och jag fick köpt lite nytt schampoo och balsam. Matrix, ta 3 betala för 2. Me like! Det blev alltså en gratis värmeskyddande spray för hårplattning! :)  Nu ska jag och Erik snart hoppa in i duschen och göra oss iordning för stundent-firande. Det är långväga släkt men de kom på min student förra året så det är klart man åker dit och grattar lite. :)

Ikväll blir det alltså tårta och sen följer vi nog med mammsen hem. Blir kanske en sen kväll.. Vi får se på detta..

Imorgon blir det kanske sminkning hos Sis på förmiddagen, i så fall kommer kanske lite fina bilder och grejer? :)  Sen blir det mer stundent firande. :) Styvlillasyster tar på den vita mössan! Grattis, grattis, grattis till alla studenter!

Ni får stå ut med att inläggen inte är de allra mest kreativa nu när jag inte har min egen dator. Bilder från dagarna hemma kommer upp på söndagkväll! :)

Ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback