Torsdag

2009-06-18 @ 11:04:51

Hej på er,

"När regnet öser ner.." En låt med M.A. Numminen. Ni vet, han som gjorde "Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig". Haha, gör mig alltid på bra humör. Sitter just ni i sängen, nyduschad efter gymmet och med ansiktsmask i ansiktet som har stelnat men ändå kan jag inte annat än att le när jag lyssnar på "musiken": Haha :)

Om 30 minuter är det dags är gå till jobbet. Och där kommer hela dagen gå fort. Sen kommer Erik och hämtar mig förhoppningsvis. :) Hoppas, hoppas, hoppas! :) Gymmet vart segt imorse, men jag tog mig i alla fall dit och körde lite mage och rygg. Det var ett helt fotbollslag/hockeylag med småkillar på gymmet som sprang runt och snackade med varandra. Jag tappade helt koncentrationen och tillbringade mycket tid med att bara sitta och kolla på alla människor. Det är ju aldrig så att man sitter och dömmer andra, som man tror att andra gör med en själv. Utan på något sätt så går man ur sin egen bubbla och sitter bara och observerar. Det är rätt skönt faktiskt, för jag är sällan en sådan person som gör sånt. När jag är med någon så går munnen i stort sett i ett, pratar om allt, skrattar, hejjar, skriker. Haha. Kan aldrig vara tyst. Men ibland känner man för att bara sätta sig i skyltfönstret på ett fik och titta på människorna som går förbi på gaten samtidigt som regnet smattrar mot rutan. Alla är vi olika. :)

Nu är det dags att ta tag i sig själv och skölja av masken. Vi hörs ikväll! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback